Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

44. Új apukát kaptam 43 évesen...

.... és ez a maga módján nagyon vicces

2017. július 28. - Reményi Gábor rema

Ne ijedjetek meg, most is vidám téma jön, csak egy dolgot fontos leírnom, hogy jobban megértsétek az írásom. Már több, mint egy éve meghalt Édesapám. Édesanyám is nehezen tette túl magát ezen, de amennyire lehetett, sikerült neki. Többek közt azért is, mert már megint van mellette valaki és innentől ez a téma szerintem nem vészes már, inkább vicces. Hamarosan megértitek..., meg amúgy is ismerhettek már annyira, hogy mindenből viccet csinálok.

Engem is meglepett a dolog, hogy mennyi kiéhezett 65+-os alfahím járkál szabadon a környéken. Valahonnan megtudták, hogy anyu egyedül van már bő egy éve. Vagy lehet, hogy az özvegyek valamiféle illatanyagot bocsájtanak ki magukból? Megszagoltam anyut, kicsit furcsán nézett rám, felháborodva rám kiáltott, hogy csak ne szagolgassam, szokott fürdeni, de nem éreztem semmit. Bár lehet még fiatal vagyok ahhoz, hogy ezt érzékeljem. Mindegy, 2/3-os többséggel megszavazott magának egyet és most dúl a szerelem. A férfiállat 71 éves. Jó látni, hogy megint tud nevetni, mondjuk én is próbálok tenni ezért. Elkezdett fiatalosabb ruhákat venni. Pl. a múltkor vett egy fehér farmerdzsekit és megmutatta. Kérdezte, hogy tetszik? Álltam ott bambán, aztán csak annyit tudtam mondani, hogy szerintem olyan szűzlányos :) Kérdezte még anyu azt is, hogy mit szólok ehhez az egészhez, van-e bármilyen kifogásom ellene? Mondtam, hogy nincs semmi, de már egy kistesó nem lenne olyan jó hatással az életünkre, úgyhogy védekezzenek, ha lehet. A szülés már amúgy sem olyan szórakoztató 70 évesen, főleg, ha még mindig ragaszkodsz ahhoz, hogy a szülész legyen legalább 20 évvel idősebb nálad.

Lassan a lényegre térek. Még nem találkoztam a lovaggal, de elgondolkodtam rajta, hogy milyen lesz ezután az életem, vagy ez a sok marhaság esetleg más agyában is megfordul? Nyilván nem a személye ellen szól ez az egész, mivel nem találkoztunk, hanem felvázoltam a jövőt, hogy ennyi idősen lett egy "új apukám". Szerencsére csak kretén dolgok jutottak eszembe.

Az első találkozás-bemutatkozás: aki ismer, az tudja, hogy szeretek biciklizni, de még nem volt új biciklim. Feltételezem, hogy be akar vágódni nálam, kifaggatja anyámat, hogy mire vágyom. Nem tudhatja, hogy van-e Ödipusz-komplexusom, ezért a biztonság kedvéért egy drága ajándékkal szeretne meglepni a megismerkedésünk örömére, hogy mondjak le anyámról. Elképzeltem, hogy betol egy masnival átkötött KTM trekkinget, de segédkerekekkel, és egy kakasos nyalókával a csomagtartón, mert mégis csak gyerek volnék.

Miket csinálhatnánk együtt? Végiggondoltam, milyen apa-fia programok jöhetnek szóba. miután jól kiröhögtem magam, leírom Nektek. Elvisz majd az állatkertbe, de előtte együtt szaladgálunk kézen fogva a régi csónakázó tó feszített víztükrén és a parton felkap az ölébe, aztán elviszem egy csontkovácshoz.. Az is lehet, hogy most tudom meg, hogyan kell rendesen borotválkozni, sőt, megtanít arra, hogyan kell precízen megmosnom a péniszem! Vasárnap délutánonként együtt szerelgethetnénk a garázsból kitolva anyu kerekesszatyrát. Az ajándék bicikliben szerintem oktatóbot is lesz, de nem fog tudni megtartani vele, kivéve, ha bír ennyi idősen tartósan 30 km/h-val szaladni. Csajozási tippeket ad és szexuálisan felvilágosít, mutogatva a gyerekeimre, hogy ők most nem lennének, ha vigyáztam volna és még jól le is szid. Mindennap mesél az Alzheimer kór veszélyeiről, mert folyton elfelejti, hogy ezt már elmondta. Elvisz a fürdőbe, de a vízbe nem enged be, mert nem kapott sehol ekkora karúszót. Mondjuk ha látna szemüveg nélkül, akkor észrevenné, hogy van úszógumim. Együtt vágunk füvet és együtt szívjuk el. Tudnám még folytatni, de itt átengedem Nektek az ötletelést :)

Komolyra fordítva a szót, már várom a találkozást és örülök, hogy ennyi idősen is ilyen boldogok ez a sok marhaság csak az én beteg agyam szüleménye!

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr112691823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása