Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

47. Családi este a kertben

2017. augusztus 02. - Reményi Gábor rema

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73

A naplemente nagyon szép tud lenni, a fotót a kertünk végében csináltam. Most mégis utáltam, mert tollasoznom kellett a kislányommal és én álltam szemben a nappal. Még mindig csak foltokat látok, ezért ezt a cikkem  diktálom. Játszanom úgy sikerült emiatt, hogy csak oldalra láttam, így amikor bejött valami a perifériára, azt ütöttem. Így kapott a kisfiam, a párom, a szomszédok, egy alacsonyan szálló sárkányrepülő és néha a labda is egyet az ütővel. Igazi tollból készült tollaslabdával játszottunk. Ez nagyon jó, de amikor fent akad a fán, akkor könnyen előfordulhat, hogy egy madárcsaládot verek le véletlenül, mert nem tudom eldönteni, hogy a mi labdánkat látom-e, főleg így fél vakon.....Sok gondolat járkál a fejemben, mivel ma van a szabadságom utolsó napja, mi lesz holnap a melóhelyen. Most így sikerült kivennem, hogy még hétfőn itthon legyek. Holnaptól egy kicsit csökken a jelenlétem itt napközben, de este leszek. Várom is a munkát, meg nem is. Ki kell pihennem a gyerekeket valahol, erre is jó a melóhely, de nagyon jó volt itthon is. Képzeljétek, azzal állt elő a kisebbik lányom, hogy szeretne egy kistesót, de természetesen kislányt. Kérdezte, hogy a gólya hozza? Mondtuk neki, hogy nem, bár jól meggondolva hozhatná a gólya is, csak engem szexuálisan nem izgat az a madár, bármennyire is szeretem és még védett is. Nem hiányzik, hogy a Greenpeace kommandója a gólyával való barátkozás közben meglepjen hirtelen, a gólya meg ijedtében rámszorul, még 100 év múlva is rajtam röhögnének. Már hozott is egy párnát magával, bedugta a párom ruhája alá, mikor megtudta, hogy anya pocakjában nő majd. A kifestőt nem adnám oda neki, amiről írtam. Mondtuk neki, hogy ez nem olyan egyszerű, mert mi van, ha kisfiú lesz? Arra az volt a válasza, hogy akkor inkább legyen a kutya, vagy macska. Mondom neki, hogy az sem jó, mert ezekre allergiás vagyok, a kedvenc állatom amúgy is a csirke, jól bepácolva, kisütve parázson, más állat nem jöhet a lakásba. Akkor legyen egy plüss állat. Sajnálom, de az sem jöhet, mert annyira nem gondoskodsz semmiről, hogy nálad még az is megdöglik. Végül kiegyeztünk egy doboz legóban, abból építhet kistesót is magának.

Imádom a gyermeki logikát, olyan kár, hogy kinövik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr9912715958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása