Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

56. Csapatépítő

2017. augusztus 28. - Reményi Gábor rema

Pár napja Budán voltunk a csodák palotájában csapatépítőn, szerintem minden nagyon jól érezte magát, a buszon a melegtől néha másokat is, de ezen segített a klíma. Abszolút józan volt a társaság, ami nagyon is jól jött több programnál később.

Élveztem a buszozást, mert végre nem nekem kellett vezetnem. Útközben elég volt egyszer megállni, nagyok vagyunk, kibírjuk sokáig pisilés nélkül, de az is lehet, hogy nem mertünk megszólalni? Megérkeztünk egy kicsit késve a célállomáshoz, mert a sofőrünknek annyira tetszett a környék, hogy kétszer körbevitt a kerületben. Az érkezéskor szembesültünk az első csodával, a welcome drink-kel. Ezzel be is rohantunk egy előadásra, amit a Jurrasic park első részében megismert tudós tartott, aki a filmben tojásokat lopott. Tőle egy kémiai bemutatót kaptunk, robbantgatott, rakétákat készített, meg le is fagyasztott mindent, vagyis ami nem égett el a tűzben, az kapott egy kis folyékony nitrogén. Ezután szétszéledtünk a kiállításokra, amiből kettő különösen érdekes volt. Az egyik a szabaduló szoba, de ezt megelőzte a wc, ez is egyfajta szabadulószoba volt, csak oda beszabadultunk, dolgozott a welcome drink….

Én először a 9D-s moziba mentem, amiről azt hittem, hogy a 9 széket jelenti, mert ekkora volt a mozi, de nem, a sok valós effekt miatt kapta ezt a nevet. Mielőtt bementünk, tanácsos volt kipakolni a zsebünket, nehogy kihulljon a film közben, ezért leadtam a telefonom, a kocsikulcsom és az anyukám műfogsorát is, amit elhoztam magammal, mert Ő szokta nekem előrágni az ételt és nem tudott most eljönni. Lekötöztek deréktájon minket a moziszékbe és elkezdődött a film. Le a kalappal, a hidraulika rázta, emelgette a székeket, kaptunk az arcunkba szelet, vizet, vibrált a szék is. A víz permetezésekor rossz érzés lett volna, ha a vásznon éppen egy allergiás elefántot mutattak volna be. A lényeg, hogy nagyon jó volt és minden a gyomorban maradt. Nekem adott egy plusz élményt is a mozi, mert reggel a gyógyszeremet elfelejtettem felrázni bevétel előtt. Kikötöttük magunkat a székből, de az én övem olyan szoros lett, hogy ha egyszer filmet csinálnak rólam, akkor egy nőnek kell eljátszania engem…

Pihenésképp megnéztünk pár kiállítást, nagyon érdekes és látványos volt mind, ezeket látni kell, nem tudom írásban visszaadni.

A végére hagytam még a szabadulószobát. Nagyon jó kis csapat jött össze, sikerült is időben kiszabadulni, elég jó kis rejtvényeket kellett megoldani, le a kalappal a készítők előtt. Mi egy baleseti sérült nőt próbáltunk életben tartani, erre 45 percünk volt, hogy stabilizáljuk az állapotát. Nagyon erős nő lehetett, mert a szervei az egyik fiókban voltak, mégis élt és megtalálás után sem kérte, hogy rakjuk vissza…

Ide kapcsolódik, hogy melyik az a kérdés, amire csak nemmel lehet válaszolni? -Alszol?

Melyik az, amire pedig csak igennel lehet válaszolni? -Sikerült kiszabadulni?

Az kalandok után a Buda Gourmet étteremben ebédeltünk, svédasztalos volt az ebéd, de megnéztem a feliratot, Lengyelországban készültek a székekkel együtt, tehát sehol egy svéd asztal. Kicsit féltem, mert még sosem ettem gourmet-t, ez kiderült, hogy ez mindenből van, pedig már majdnem panaszt tettem, hogy értem én, hogy padlizsános szarvasmirigy őzgomba ködben, rózsaolajmártással, de hol a rántott hús, sültkrumplival??

Természetesen nagyon finom volt minden de eltelt az idő és sajnos indulhattunk haza. A haza úton beszélgettünk egy jót, az egyik kolléganő széke széthullott és leesett róla. Úgy sajnáltuk…, hogy senki sem vette fel kamerával! Szóltunk a sofőrnek, hogy siessen egy kicsit, mert sehol sincs wi-fi útközben, anélkül meg nincs élet..

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr2212785016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása