Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

64. Peep show

2018. január 26. - Reményi Gábor rema

Hallottam egy előadáson, hogy Németországban ha nincs biztosításod, akkor egy kéztörés 1500 euróba kerül. Ebből egy-két szó kimaradt mert nem figyeltem rendesen. Félálomban felszólaltam, hogy én 750-ért megcsinálom!

Peep show, amit ígértem: megnyugodhattok, nem ott lett ekkora a bicepszem. Egy munka utáni italozás közben egy kollégám elcsalt, még a 90-es években, hogy
-Gyere velem, nemrég nyílt egy peep show, én már voltam, nagyon jó lesz!
Én már akkor is szerettem az innovációt, így igent mondtam rá. Fiatal voltam, el kellett költenem a pénzt. Odaúton próbáltam faggatózni, hogy mi ez? Annyi infót kaptam, hogy van egy fülke, oda be kell menni, bedobsz 20!! ft-ot, felmegy egy pici függöny és kezdődik a műsor, ami kb 30-40 másodpercig tart, aztán újabb 20 ft kell. Addig tart az előadás, amíg tetszik, amit a pénz bedobással tudok kifejezni. Na mondom, milyen jó, egy kis kultúrát is szívhatok magamba a sörök után, mert valami mini színházba megyünk. Minden egybe vágott, olcsó, rövid és kicsi.
Odaértünk egy teljesen normálisnak tűnő házhoz és mindjárt kezdődik a várva várt modern performance.
Az első szokatlan élmény az volt, hogy az előttünk érkező férfi nem tudta az ajtót kinyitni, mert a kilincsen oda-vissza húzgálta a kezét, ahelyett, hogy egyszerűen csak lenyomta volna, ahogy kell. A kollégám odament segíteni és mondta, hogy barátom, az előző mozdulatsort a fülkében illik csinálni. Bejutottunk, benyitottam a fülkébe, elhelyezkedtem kényelmesen ebben a balladai félhomályban és előkészítettem az aprókat, kezdődhet a show. Felment a függöny. Nem volt a számban semmi, de a látványra félrenyeltem. Ott volt egy nő egy térdzokniban... És semmi más, talán még egy fülbevaló volt rajta. Nem nézett a fülke felé, de a tekintetén kívül mindene felém mutatott. Először azt hittem, hogy szülészeten vagyok, annyira széttárta a lábát, hogy meg tudtam volna vizsgálni a manduláját is így messziről is. A kezével még matatott is ott, hogy jobban láthassam. Akkora sokkot kaptam, hogy amikor lement a függöny, elfelejtettem vele együtt ereszkedni. Mire bedobtam a 3. érmét már rájöttem mi ez. Őszintén szólva annyira nem tetszett a dolog, így nem is dobáltam be több 20-ast 25-30.000. ft-nál. Már csak azért sem tetszett, mert hiába mondtam a művésznőnek, hogy jobb lenne egy páros darab ennél a monológnál. Mondták, ha bajom van, akkor kaphatok párost, mert páros lábbal rúgnak ki. Ezt szerettem volna elkerülni, ugyanis megalázó lett volna, ha kirepülök az ojjektumból és földet éréskor kihullik belőlem 1457 db 20 forintos nagy csörgéssel ott, ahol mindenki ismer. Így csendben elhagytam a helyet és nem is mentem oda többet.......17 alkalomnál...

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr2613605613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása