Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

63. Segítség, tél van!

2018. január 24. - Reményi Gábor rema

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

Az utóbbi pár napban egy kicsit téliesebb lett az idő. Rengeteg poén születik-született arról, hogy ez hogy megviseli az illetékes szerveket és az állampolgárokat is. Nincsenek felkészülve. Olyan ez, mintha besétálnánk a Balaton közepéig és ott azt mondanánk, hogy értem én, hogy a Balaton egy nagy tó, de a víz jelenléte teljesen meglepett.
A lényeg, hogy én próbáltam felkészülni az -6 fokos apokalipszisre. Lelki segítséget nem kaphattam, mert a falu sámánja megdermedt az összesen 1,5 kg leesett hó látványától, most a falu főterén Ő a jégszobrász verseny kabalafigurája. Le kellett mondanom az akciós wc papír tisztító berendezést, mert családi orrszőr beültetésre kell a pénz. Azért kell a plusz orrszőr, mert a nagy hidegben sietek, többet lélegzem, egy óvatlan szippantás ebből a sarkvidéki rettenetből és már az agyam le is fagyott, aztán lehet új udvari bolondot keresni a fészbukon, aki pótolja az általam hagyott űrt. Ráadásul az űrben még hidegebb van....
Szegény eszkimó szomszédom értetlenül nézte fürdőruhában jégkását szürcsölgetve a teraszon, hogy mi ez a pánik ebben a rekkenő melegben, de aztán legyintett egyet és mosolyogva konstatálta, hogy milyen viccesek ezek a magyarok.

A fagyhalálra várakozás közben nézegettem a hírfolyamom, és gőzölgő zacskós levesek képeit, úgy, hogy a laptop procceszorhűtőjénél próbáltam egy kicsit átmelegedni. Nézelődés közben valamelyik génius megörvendeztette a fészbuk népét egy olyan játékkal (természetesen nem a látogatottságot akarta generálni hülye nyereményjátékkal), hogy egy képen volt 10*10 db fánk és egy db eltért. A megfejtést ravasz módon kommentben kérték, erre ezt írtam be, mielőtt a teljes agyhalált szenvedtem el fagyhalál helyett:
-Szerintem a H9 a jó, az összes többi tér el. Szeretem az ilyen koncentráció, logika és személyiség fejlesztő játékokat, nagyon sokat fejlődhetünk tőlük. Azért is örülök, hogy rájöttem a megoldásra, mert nem tanítottak ilyen egyik iskolában sem. Ráadásul tök jó, hogy mindenkinek agyalni kell rajta, mert ultra nehéz feladatok és a hozzászólásokat senki nem nézi meg. Mikor jelentkeztem űrhajósnak a NASA-hoz ennél könnyebb feladatokat kaptam. Taníts még MESTER!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr1513601401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása