Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

38. Nyakatekert gondolatok

2017. június 17. - Reményi Gábor rema

Amióta elkezdtem írogatni, rá kellett jönnöm, hogy általában az egy-két mondatos "beszólásokra" jobban vevő az internet népe, ezért írtam is már vagy 50 ilyen rövidet és folyamatosan írok még. Amit megosztottam a FB oldalamon, azt meg szeretném örökíteni így egyben is. Nem fogom abbahagyni a hosszabb írásokat, ne ijedjetek meg. Természetesen mindent én találtam ki, viszont olyan intergalaktikus ellentmondásokat tartalmaz, hogy ha elolvassa legalább 10.000 ember, akkor eljő a világvége. Ettől függetlenül nyugodtan terjesszétek, mert mi van, ha mégsem, mert akkor minden rendben, de ha igen, akkor meg nem mindegy? :)  Jó szórakozást-gondolkodást!

Most egy darabig nem írok semmit, mert be kell fejeznem az időgép építését, de tegnap leszek ismét, addig is kitartást!

Rájöttem, hogy a cukormentes dolgok azért drágábbak, mert azokból még ki kell vonni a cukrot egy nagyon költséges eljárással.

Egy iskolai bálon történt, bekiabált a DJ a mikrofonba:
-Akkor most pörgessük fel a bulit!!
Ès elővett egy Fidget spinnert.....

Fontos, hogy úgy éljük az életünket, hogy koncentráljunk a pozitív dolgokra, főleg, ha akkumulátort cserélünk a kocsiban, vagy elemet a vibrátorban (ez gondolom sűrűbben fordul elő).

-Te egyáltalán nem Vagy motivált!
-De motivált vagyok!!
-Pontosan ezt mondtam én is...

Beszélgettünk kollégákkal a gyerekeink születéséről. Szóba került a hálapénz is, be kell valljam, a fiam születésekor nem adtam. Ettől függetlenül egészséges a fiam, már majdnem 4 éves, rendben volt a szülés. Annyi a baj, hogy azóta viszont reszketek, hogy rám tör egy éjszaka a doki és követelni fogja a hálapénzt ennyi év után is és ha nem adok, akkor elrabolja a gyereket. Tud valaki egy nagyon jó orvoscsapdát ajánlani a lakásba?

Tüzépen történt:
-Drágám, milyen wc csészét vegyünk az új fürdőszobába?
-Leszarom....
-Na pont ezért kellene Neked kiválasztani!!

Vonat elé hajtott egy egyetemi tanárokat szállító busz. Szerencsére mindenki jól van, de még keresnek egy bölcsészkart.

Most olvastam egy motivációs üzenet megosztását:
"Engedd el és ha szeret, visszajön. De ha nem szeret, akkor legalább sikerült elengedned.. "
Biztos velem van a baj, de szerintetek is a fingról írnak a legtöbb ilyen üzenetben?

Ma behoztak hozzám a szervizbe egy nagyon régi és hibás vastüdőt. Lélegzetállító volt....

Ha zuhansz a szakadékba, gondolj arra, hogy sokkal hamarabb leérsz, mint a többiek, akik inkább gyalog mentek...

...és Hófehérke elvette az almát az öregasszonytól. Örömmel harapott bele, mert ez az alma még mindig kevésbé volt mérgezett, mint amit a törpék hoztak a Teszkóból.

Itt a meleg és a meleggel együtt a kellemetlen testszagok. Kipróbáltam már sokféle dolgot, de a legjobbnak a ruhacsipesz az orra bizonyult. Ettől még van testszag, de nem érdekel és ráadásul a másoké ellen is véd. Ja és a ruhán sem hagy foltot!

Régebben egy origami gyárban dolgoztam, de otthagytam, mert eszméletlen nagy volt a hajtás!

Ha a padlóra kerülsz mindig próbálj felállni, ne add fel. Kivéve, ha egy vonat tetején vagy, az alagút előtt.

Én már nem akarok az életben elérni semmit sem! Viszont ezért bármit megtennék!

-Tudod, nekem fontos, hogy aki a társam lesz, annak nem kell mindig egyetértenie velem. Megérted ezt?
-Nem!

Tegnap egy egész napi Minecraft-ozás után nem tudtam felfogni az Audi jelet.

Az az ügyvéd, akinek nincs tárgyalása, az ügyetlen?

Minél kevesebb van valamiből, annál értékesebb. Ez biztos igaz az észre is, mert rengeteg az idióta.

Az egyik traktoros barázdaság vétségét követte el.

Régen egy falusi edzőterembe jártam gyúrni. Az edzés végén mindig volt nyújtás, mert a tésztát, amit gyúrtunk, el kellett nyújtani.

-Nem hiszek az ellentmondásban!
...Ja, de!

Egy dologban teljesen optimista vagyok, mégpedig abban, hogy a pesszimizmusé a jövő!

Olyan éhes vagyok, hogy kihagyom az előételt, mert az az evés előtt van!

Tudtátok, hogy az az egészséges, hogy reggel 5 és 7 óra közt van az embernek széklete? Elárulom, hogy ez nálam teljesen rendben működik, csak sosem szoktam 9 előtt felkelni ...

Ha nincs ló, akkor jó a szamár is, mert azzal el tudunk menni a lóért.

 

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr3312602619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása