Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

15. Vasárnap, család, egyebek....

2017. március 19. - Reményi Gábor rema

Eljött végre a vasárnap, általában ez az egy szabadnapom van a héten, mert legtöbbször dolgozok szombaton is, ennek több oka is van, de nem írom ide, mert mind kamu lenne úgyis.... aki tudja miről beszélek, az együttérzőn bólogasson a monitor előtt.

3 gyerekem van, a két nagyobb lány és a kicsi fiú, remélem a nemek aránya megmarad felnőtt korukra is és nem csak azért mert nemet cserél két gyerek. A nagyobbik lány sajnos nem velünk él, ez a sztori megérne egy külön blogbejegyzést, majd egyszer talán, de előbb elköltözök a volt feleségem elől egy olyan országba, amelyikkel nincsen kiadatási egyezménye Magyarországnak.

Nagyon szépen kisütött a nap, így kiszabadultunk a szomszédokkal és a rengeteg gyerekkel az udvarra, többek közt lecserélni az autón is a téli gumit, ahogy korábban írtam, a téli guminőt már lecseréltem...

A gyerekek kint mindig összekoszolják magukat rendesen, a szomszédom kérdezte gyerkőcét:

-Hogy nézel ki fiam??

Erre azt válaszoltam:

-Te csináltad, min csodálkozol? :)

Amikor megunom a rosszalkodásukat, akkor régebben elég volt annyit mondani, hogy elvisz a csúnya bácsi, de most már minimum a gyereksintérrel kell megfenyegetnem őket, hogy rendesen viselkedjenek. Elképzeltem, hogy a jövőben már mikkel fogom fegyelmezni őket, mert nagyobbakként semmi nem rázza már meg őket, meg nem veszik be már a gyereksintéres mesét.Mondjuk az is igaz, hogy mióta elnyomtam egy spanglit a fogtündérrel, elmondta nekem, hogy nincs ilyen, hogy gyereksintér, csak az én fejemben létezik. Na de jöjjön a lista:

-Ha így viselkedsz, előbb utóbb celeb leszel (nagy szemöldök, vasalt herék, képzelt UFO emberrablások, stb..)

-Össze fogod egyszer keverni a porcukrot és a kokaint

-Ha így viselkedsz még politikus is lehetsz!

-Olyan kupi van a nálatok, hogy az örömlányok bejelentett munkahelyi címe a szobátok

-Egyszer még bekerülsz Borbás Marcsi műsorába, mint hozzávaló (egyébként imádjuk a műsorát, gyakorlatilag semmi mást nem nézünk sohasem, ajánlom mindenkinek a tévémentes életet, kitisztul az elme, bár biztos van olyan perverz ember, aki igényli, hogy húszpercenként hallja egy idiótától, hogy doritricin!! )

Nagyon "szeretem" amikor rájuk jön a hiszti, mert mondjuk unatkoznak a megszámlálhatatlan játékaik között, szerintem most sok szülő hevesen helyesel. Erre várok tippeket, hogy ezt ki hogy kezeli? Szerintem ezt nem lehet jól kezelni, de mondjuk arra már gondoltam, ha unatkozás közben fekszenek az ágyukon, akkor teleszórom a szobájuk padlóját legóval, elveszem a papucsukat és a zoknijukat is és kihívom őket hangosan, hogy:

-Gyertek gyorsan, bejött egy Bothriospondylus a nappaliba! Lesz utána izgalom :)

Egyébként nem vagyok ilyen kegyetlen, már rég nem használok villanypásztort járóka helyett!

A gyermeki szeretet óriási, egyszer azt mondta a lányom, mikor este hazaértem, hogy:

-Apa, úgy hiányoztál, hogy majdnem lerajzoltalak!

-Remélem lányom, ha nagy korodban bűnügyi helyszínelő leszel, akkor nem mondasz majd ilyet nekem :)

Imádom Őket!

 

Szép vasárnapokat mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr1512350563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása