Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

61. X-Faktor először és utoljára

2017. november 01. - Reményi Gábor rema

X-Faktor, ahogy én látom... készítsetek elő zsepit, mert nyomokban fikázást tartalmaz az írásom!
Először is le kell szögeznem, hogy azért néztem "kényszerből" mert a legnagyobb lányom nézni szerette volna és én is a közelében tartózkodtam, mert örülök, ha velem van. Hogy Ő miért nézte, azt nem írom meg természetesen. Gyakorlatilag a műsor negyedét láttam, úgy, hogy a fele reklám, a másik fele meg a konkrét adás. A reklámokat nem nagyon néztem, csak hallottam kintről, mert üvöltenek, a műsor másik felében meg ki kellett mennem, többnyire hányni, így lemaradtam a semmiről. Nem véletlen, hogy a reklámblokkok nagy része fájdalomcsillapítót reklámoz, kell a műsorhoz, ha nézni szeretnénk.
Alapvetően azért nem szeretem az ilyen vetélkedőket, mert semmi eredetiség nincs benne, külföldről átvett szarok, a versenyzők meg már ezerszer hallott számokat énekelnek, többnyire sokkal gyengébben, mint az eredeti.
A zsűri és a versenyzők megjelenése is rettenetes, mert vagy egy vak stylist öltözteti őket, vagy anyám a régi ruháimmal, a fodrász meg többnyire csak zselét és utána kompresszort használ. Az egyszámos Bájalex nem lett ma a "kedvesem", mert a "ruhája" egy idegen faj száműzött képviselőjét juttatta eszembe, nem egy embert. A másik srác (bocs, tényleg nem tudom a nevét) sem volt semmi a kis rózsás kabátkájában. Ha felvennék egy ilyet, a faluban, az öregek tanácsa odavetne a legvadabb bika elé, hogy hágjon meg! Ekkor mentem ki először hányni. Ez volt az első adás, amit láttam ebből az évadból, de egyben az utolsó is. 2 az 1-ben. Apropó, zsűri: jobb lenne, ha profi színészeket alkalmaznának, mert a mostaniaknak (is)annyira szánalmasan mű reakcióik vannak, hogy az már ijesztő, szerintem egy monitoron mutatják nekik, hogy éppen hogyan kell táncolva őrjöngeni, vagy riadtan nézni. Egy-egy őszintének tűnő megnyilvánulásról viszont azt kell gondolnom, hogy megjött az sms a gázsi utalásról és ezért látszik hitelesnek az öröm. Ahogy ma Gáspár Laci üvöltözött, az inkább arra volt jó a közönség lelkesítése helyett, hogy az elkóborolt tehenek önként bementek az istállóba még itt a falunkban is.
Rájöttem arra is, hogy mind a négy mentor műértő. Nem értik ez eredetit, csak a másolatot. Olyan fos volt a zenei felhozatal, hogy az meg hasmenést okozott. Énekes versenyen mit keres rap?? A beszéddel még nekem is lenne esélyem, de ez nem az a műsor.
Egy kis pozitív dolog, bár ez is negatívan indul: a végén volt ez a párbaj izé... szomorú, hogy az operát éneklő csodahangú és egyébként gyönyörű hölgy jutott ide. Szerencsére Ő jutott tovább. Az ellenfele megérdemelten esett ki, kizárólag zenei alapon, nem a kinézete miatt. Énekelniük csak azért kellett, mert hajbakapással simán a kopasz lány nyert volna és az nem lett volna fair.
Ami még említésre méltó, az a felesleges feszültségkeltés, mikor közlik az eredményeket. Eközben külön még az fájt, hogy Bájalex is kint állt a színpadon és bámulnom kellett az egész alakos kinézetét. Úgy sikerült megmenekülnöm ettől a vizuális molesztálástól, hogy felkaptam egy szelet rántott húst a szemem elé. Sosem láttam még panírt ilyen közelről, de egyszer ezen is át kellett esnem, igaz, még nem voltam rá felkészülve. Na de vissza az időhúzásra: állnak ott a szegény versenyzők, izgulnak, ezek az idióták meg húzzák az időt, kb. 0,3 szó/perc sebességgel beszélnek. Egy órabéres munkahelyen a műsorvezetőtől levonnák a kieső időt, az tuti. Mire végre kimondja, addig ájultan esnek össze többen is, de a fáradságtól, nem az izgalomtól. Én is elmentem ahogy a horror zene elkezdődött fürdeni, hajmosással egybekötve, körmöt vágtam, stb.. és még mindig nem árulták el, hogy kinek kell mennie. De én már tudtam! Nekem, mégpedig aludni....

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr3513129912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása