Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

39. Eladó a lakásunk

2017. július 03. - Reményi Gábor rema

Eladó lett a lakásunk, a fő ok, hogy túlságosan nyugodt helyen van, a vérnyomásom a nullához közelít és még szeretnék élni. Sokat gondolkoztam rajta, hogy eladjam-e (legalább 5 percet), de meghoztam a nehéz döntést. Bátran meg lehet venni, mert egy boldog család vagyunk, szeretetben élünk, eggyé válva a lakással, emiatt a csapból a meleg vízzel együtt folyékony falusi bio csí jön. Ha ezzel mostok fogat, csak úgy oldódik a fogkő. A fürdőkádba egy testesebb ember is be tud ülni, de kiszállni már közel sem biztos. Na de kezdjük az elején. Ahogy beléptek a nem túl díszes, de jól működő bejárati ajtón, valami elképesztő dolog történik! Bent lesztek a lakásban. Először én sem akartam elhinni, mikor 6 éve megvettük, többször is kipróbáltam és mindannyiszor megtörtént ez a csoda és történik azóta is. Kb 10 perc múlva eljuttok a nappaliba (kb addig tart a belépés okozta sokkos állapot), ami a nevével ellentétben éjszaka is használható, csak világítás kell hozzá, de én ezt is megoldottam. Nem nagy dolog volt, de jólesik, ha megdicsérnek érte... A nappaliban található a konyha és javarészt a család is, de a család nem része az ajánlatnak (de próbálkozni lehet, mert néha nagyon rosszak a gyerekek és hajlunk az eladásukra) A konyhabútort szerettem volna elvinni, de mivel az asztalos durván profin beszerelte, ezért marad a gépekkel együtt. Nagyon jól főz a feleségem, de a sütőt nem takarította, ezért a sütő belső oldalát nyalogatva ínséges időkben kiváló ínyencfalatokra lehet szert tenni. Az elszívóban vadkender származék nyomokban előfordulhat, de ezt inkább ne firtassuk, hogy került bele. Van 3 szoba is, ezek praktikusan egymás mellett vannak, ezért ittasan csak betalálunk valamelyikbe.Van mosókonyha is, de a nevével ellentétben nekünk kell mosni, sajnos engem becsapott az eladó, elhittem neki, hogy ez megcsinálja helyettünk. Van még egy spájz is, ahol elfér a sok feleslegesen felvásárolt árucikk az akciós újságok hatására és ha ránk rohadnának, mert lejárt a szavatosságuk, akkor legalább nem a konyha lesz büdös.

Általános dolgok: A lakáshoz ajándékba jár egy csomó ablak is, garantált a felvilágosodás, ezért vagyok ilyen okos, mert sokat ültem a fényben (ha van köztetek fényevő, az csak óvatosan fogyassza a falusi fényt, mert magasabb a koleszterin tartalma, én szóltam..). Az ajtókon kiválóan lehet közlekedni mindkét irányban akadálymentesen, ezt annak idején úgy sózták rám, hogy 2 az 1-ben ajtó, hát nem őrület? A lakás helységei úgynevezett falakkal vannak elválasztva egymástól, ami azért is hasznos, mert így nyugodtan lehet kakilni, anélkül, hogy látna valaki, sőt, akár ketten is egyszerre, mert két trónterem is van, közben a falon keresztül a börtönökből ismert kopogással lehet kommunikálni! Az előbb említett ok miatt bátran fel lehet vállalni a meztelenül zuhanyozást is, szinte hallom, hogy erre felcsillant sok potenciális, de annál szégyenlősebb vevő szeme. Élősködöktől mentes a lakás, bár nem volt egyszerű, mert előbb volt egy csomó hangya, de a méregtől csak mutálódtak és erősebbek lettek. Olvastam valami tudományos oldalon, hogy a termeszek jók a hangyák ellen, így is lett, de a termeszek is elszaporodtak, minden fát, de még a fás karalábét is felzabálták és amikor az is elfogyott, akkor a Fa tusfürdőt is, erre beszereztem egy sörényes hangyászt. Ez szegény halálra zabálta magát termeszekkel, ami szomorú, de nincs most már állat a lakásban. A ház kivűl teljesen körbe van burkolva egy kiváló egészségre hasznos anyaggal, ami nem más, mint a vidéki levegő. Jó hír a fitness szerelmeseinek, hogy ez a levegő teljesen zsír és szénhidrátmentes. Ha valakit részletesebben érdekelne, keressen engem, meg keressen sokat is, mert nem olcsó. Az értékbecslés felesleges, mert felbecsülhetetlen az értéke.

 

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr7212611439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása