Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

25. Összeesküvés elméletek, szerintem...

2017. március 30. - Reményi Gábor rema

Eddig sikeres lett két írásom is, sok mindenkihez eljutott. Amire különösen büszke vagyok, hogy lett egy Karib-szigeteki rajongóm, úgy látszik erősen nyomtam meg a mentés gombot, hogy ilyen messzire elment, neki ajánlom a mostani írásom! ;)

A kocsim szervizben van, ezért újra megtanultam biciklizni. 15 km-t kell tekernem a munkahelyre, van időm és lehetőségem nézelődni útközben és megláttam egy permetező repülőt, ettől elszabadult az agyam, természetesen csak azért, mert beszívtam a mérgező szétpermetezett anyagot, innen jött az ötlet, hogy az összeesküvés elméletek néhány darabját kielemezzem a teljesség igénye nélkül. Mielőtt belekezdenék, megosztok egy titkot Veletek, nekem is vannak  összeesküvés elméleteim, az egyik ilyen, ha gondolatban megházasodok.... itt hagyok időt :)

-Chemtrail: ez a legnépszerűbb és akár igaz is lehetne, mert eddig minden ember meghalt, vagy meg fog halni biztosan. Láttam a napokban egy hirdetést, egy pilóta chemtrailhez használt repülőgépet árul. Gondoltam rá, hogy megveszem, mert ez igen jól jövedelmező munka, másrészt bármekkora baromság is ez, mégis többen hisznek benne, mint a keresztény egyházban, de ha nyíltan felvállalnám, hogy szórom a mérget, több rajongóm lenne, mint a Zámbó Árpinak! Kiderítettem, hogy a mérgező anyagok legnagyobb mennyiségben a benzinben és a gázolajban vannak, tehát minden autótulaj masszívan chamtrail-ezik a repülők helyett, miközben semmit sem tud az egészről. Mostanáig. A bizonyítékok: a kútnál a kormány emberei dolgoznak, mert egyenruhában vannak és erőszakosan helyettünk akarnak tankolni, aztán boldogan elkezdenek szélvédőt mosni, ilyenkor mindenki odafigyel, nehogy az a k@cs@g összekarcolja a szélvédőt, addig a másik kutas, aki alakváltó gyíkember, berakja a tankunkba a méregkapszulákat az üzemanyaggal.  A fizetéskor azért írnak fel pontokat a mindenféle pontgyűjtő kártyára, hogy a központban tudják, hogy mennyi mérget fognak szétoszlatni. Következő bizonyíték: ha jár a motor, gyanús füst száll ki, főleg a dieselekből, pedig minden autó katalizátoros manapság, tehát olyan hegyi levegőnek kellene kijönnie, amit a milkás tehenek is szlopálnak. De nem olyan, hanem még büdös is. Ez kedves barátaim a mérgező füst, ami nyáron mind a tüdőnkben landol, de télen összeáll szmoggá, mert az emberek nem járkálnak annyit a szabadban, nincs hová eltűnjön a méreg. A tél azért is érdekes, mert a hó is halálosan mérgezővé válik, a sok kipufogott méregtől. Bevallom, még csak egy sztorit hallottam, de hiszek benne. Egy barátom síelt Ausztriában és egyszer jött vele szembe egy lavina, ő meg pont sóhajtott egy mélyet és belehalt a mérgező hó beszippantásába...

-Holdra szállás: itt azt vitatjuk, hogy megtörtént-e? Még az üdülési csekkes korszakban kerestünk valami jó kis nyaralást, de milliárdosok lévén mindenhol voltunk már legalább kétszer, kellett valami új, egy olyan hely, ahol nincs chemtrailezés. Itt jött az ötlet, hogy egy másik bolygóra menjünk, mert ha nincs légkör, akkor nem lehet permetezni, de nem volt sem egy hotel, sem egy panzió a Holdon, tehát senki sem épített a Holdra szállást, így ez az elmélet igaz, nem történt meg! Mondják azt is, hogy azért játszották meg az amerikaiak a holdra szállást, mert meg akarták nyerni az űrversenyt. Ezért kár volt a felhajtás és a költekezés, folyamatosan nyerik az űrversenyt, de csak azt, ami a fejükben van...

-Sok millió androidos telefon jelenthet a tulajdonosáról: ha ez az elmélet igaz, akkor biztonságban vagyok, mert még a kígyójátékos Nokiám van :) Sőt, az IOS tulajok is fellélegezhetnek. Persze az már egy másik kérdés, hogy minek költsenek ilyen alkalmazásokra, mikor mindent önként megosztunk a neten, mint pl. én is ezt a sok ökörséget, nem beszélve a fészbukról. Ha mégis létezik ez a dolog, akkor az a kajafotókat biztosan elküldi, mert más magyarázatot nem tudnék arra mondani, hogy miért van velük tele a közösségi média. Bár a fotókból lehet következtetni, hogy mit esznek a legtöbben és innen már nem nehéz kitalálni, hogy melyik élelmiszerrel lehet a leghatásosabban mérgezni az emberiséget. Pl ha sok a sült krumplis fotó, már megy is a chemtrail a burgonyaföldekre és még génmódosított krumplibogarakat is szórnak ki.

-A mobiltelefon használatával rákot kaphatunk: ez teljesen így van, én is használtam a mobilom, kaját rendeltem és volt benne rák. Ezt nem is ragoznám tovább.(Brit tudósok szerint a rák tudja a legtöbb chemtrailes mérget elraktározni.)  Tény az, hogy hülyén hangzana, hogy a mobilozástól lajhárt lehet kapni, az ugyan nem káros, csak sokára kapjuk meg.

-A Globális Elit csökkenteni akarja a világ népességét: ez már csak azért sem lehet igaz, mert ha csak ők maradnak, akkor csak nézőpont kérdése, hogy ők az elit, vagy ők a legszegényebb réteg a világon, mivel más ember nem lesz a földön. Engem már meg is kerestek és megegyeztünk, hogy kb 50-100 év múlva mobiltelefonálás közben belesétálok egy chemtrail felhőbe.

-A vényköteles gyógyszerek halomra ölik az embereket: látott már valaki késsel rohangáló Algopyrint, vagy Catalfam-ot géppisztollyal? Esetleg robbanó aranyérkenőcsöt? Mondjuk, most hogy belegondolok, az utolsóval találkoztam...  El tudjátok képzelni, hogy az FBI honlapján a sorozatgyilkosok között ott vigyorog a képen egy nagy, kerek fehér tabletta, vagy egy színes kapszula? Lehet mondani, hogy nagy mennyiségben ezek halálosak, de mi nem? Egy nagy adag fagyasztott húspogácsával is meg lehet ölni valakit, ha rádobnak egy raklappal.. ja, és mi az a vénykötél??

-A TV nézés pusztítja az agyat ez az én elméletem: ha véletlenül TV-t nézek valakinél, mert megy a háttérben, onnantól  nem tudok józanul gondolkozni. Otthon soha nem nézem, még kikapcsolva sem. Édesanyám nyugdíjas és indokolatlanul sokat TV-zik, főleg télen, amíg nincs kertészkedéshez alkalmas idő és el nem oszlik a téli chemtrailes levegő. A múltkor azzal vigasztalt, hogy van az a jós a TV2-n, vagy hol és az megmondta, hogy most már 2017 az nagyon jó év lesz.. Értitek, egy retek jós megmondja a tutit, persze, neki biztos, mert sokat keres a baromságaival...... bár igaza van, a tavaly meghalt kiskutyám nem fog az idén megint meghalni, ez akár jó is lehet. Sajnos még sokan mindig úgy állnak ehhez, hogyha a TV-ben látott-hallott valamit, akkor az igaz, mert a TV-ben volt és a TV nem hazudik. Ezt is a TV-ben mondták. Ha azt mondanák a TV-ben egyszer, hogy most hazudunk, akkor igazat mondanak? 

Ne üljetek fel a sok baromságnak, hanem járjatok utána, mielőtt tényként tovább adjátok! Amit én írtam az előző bekezdésben, az természetesen igaz, kérdezzetek meg engem :)

Szerintem ezt is lehet folytatni a végtelenségig, várom a sztorikat, vagy a saját okfejtéseket a legnépszerűbb elméletekkel kapcsolatban.

 További agymenéseim: http://gabor-remenyi73.blog.hu

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr2812387135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.01. 08:29:43

Az igazi összeesküvéselmélet az, hogy a liberális kapitalizmus jó rendszer. Mert nem az.

Reményi Gábor rema 2017.04.01. 08:42:03

@MaxVal BircaMan HJCD: Szerintem ez inkább tény, mint elmélet .... :) Jaaaaj, nem mondhatok ilyet, mert elvisznek a kormány gyíkemberei....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.01. 09:05:14

A chemtraillel ne viccelődj, mert az abszolút igaz. Pár éve a Zindex is közölt egy riportot egy chemtrailezésből kiszállt pilótával. A Zindex pedig soha nem hazudik, ahogy Gyurcsány és a szocik sem.

Oh wait, Őszöd...
süti beállítások módosítása