Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

21. Vezetünk...

2017. március 25. - Reményi Gábor rema

A tegnapi blogbejegyzésem számomra is hihetetlen látogatottságot generált, eddig közel 14000 letöltéssel, ezt kaptam névnapomra. Másfél hét írogatás után nem is rossz :) Ennek örömére reggel 26 perc helyett 47 percig ültem a wc-n, a virtuális egynapos királyságom valódi trónszékén és felhajtva hagytam a deszkát, hagy tudja a párom, ki az úr a háznál! Napközben meg megcukroztam a light kólámat, kell néha egy kis durvulás.

A téma valami közlekedéssel kapcsolatos lett volna, ez átcsúszott mára, ez nem is baj, mert így egy nappal több lett a közlekedési tapasztalatom. Íme:

Közlekedek autóval, biciklivel és hihetetlen módon gyalog is, de ezzel a módszerrel  csak biciklimig, hogy aztán biciklivel menjek a kocsimig. Amit az utakon tapasztalok, amiatt néha jobb lenne otthon maradni, de muszáj menni dolgozni, mert kell a pénz virtuális tintára, hogy tudjak Nektek írni. Előre leszögezem, hogy ez az írásom is irónia, nem akarok megbántani vele senkit, sőt, nem vagyok álszent, én is hibázok vezetés közben, de hát senki sem tökéletes.Na jó, talán csak Chuck Norris, ide tudnék kitalálni sok poént , de felesleges.

Nem akarok általánosítani, mert van sokféle vezetőfajta, amelyek egyike biztosan okozott már kisebb-nagyobb bosszúságot Nektek is. Szemezgetek a teljesség igénye nélkül.

Nem tudom, megfigyeltétek-e, de sok autóban a vezető ülés nagyon hátra van tolva és/vagy teljesen le van engedve. Általában ezek nagyobb, vagy erősebb autók. Ezek a sofőrök a munkaidőben katonák. Miért gondolom ezt? Azért, mert a leengedett ülésnél csak periszkóppal lehet vezetni, Ők a haditengerészetnél szolgálhatnak, a Sió-csatornai hadosztálynál. A hátratolt ülés pedig egyértelműen a vadászrepülőkre emlékeztet, tehát  Ők pilóták. Csak úgy eszembe jutott, ha magyar vadászpilóták orgiát rendeznek, az a grippenszex? A hátratolt ülés lehet a nehézségi gyorsulás miatt is, tehát a fizika törvénye tolta hátra. Van egy másik teóriám is, miszerint nem jó a szeme, vagyis távolbalátó a vezető, így megszokta, ha nincs nála a szemüveg, akkor az újságot is el kell tartani másfél karhossznyit, tehát a kormánytól is messze kell ülni, mert tele van gombokkal. Milyen ciki lenne egy gyorsulási verseny a lámpánál, mikor a nitro gombja helyett, a fékező ernyő nyílna ki, csak azért, mert otthon maradt az olvasó napszemüveg, aminek kb 15000-es a fényvédő faktora.Szeretem a gyorsulási versenyeket, mert rengeteg gumi marad az aszfalton a startnál, ami utóhőkezelést is kapott. Éjszaka kilopózok egy kaparó szerszámmal gumit szüretelni és az évszaknak megfelelő guminőket készítek belőle (ez örökké visszatérő poén lesz már), ami nagyon szépen kiegészíti a jövedelmemet.

Sokszor látom, hogy úgy vezetik az autót, hogy a pulóver kapucnija üzemben van. Szerintem ez veszélyes, mert nem lehet oldalra kilátni. Nézzük az okokat: Mivel nem lehet oldalra kilátni, (ezt szemellenzőnek hívják), így mi sem láthatjuk a profilját, de lehet, hogy nincs is neki, mert kétdimenziós a vezető, nem kizárt, hogy egy párhuzamos univerzumból jött, vagy rajzfilm figura, de így már értem, honnan származik a párhuzamos közlekedés.. Ha jól tudom, a lovakra tettek jellemzően szemellenzőt, hogy ne lássanak oldalra és mert szegények csukjában hülyén néztek volna ki. Szerintem azért viseli a sofőr a kapucnit, mert azonosulni szeretne ezzel a nemes állattal, (most aktuálisan Kincsemmel, szerintem jó film) , illetve így tud csak előre az útra figyelni, viszont mögötte kell ülnie valakinek ostorral, meg kötőfékkel, hogy irányítsa. Ma reggel aztán megvilágosodtam, mert kipróbáltam, olyan volt így közlekedni, mintha TIE vadászt vezetnék a Star Warsban!

Tárlatom következő alanya a kalapos sofőr: Ők sohasem fognak sportkocsit vezetni, mert nem férnek be, általában magas belterű autókat birtokolnak. A kapucnisokkal ellentétben az az érzésem, hogy a karimától semelyik irányban sem látnak rendesen, ezért mennek 30-40 km/h -val a belső sávban, mert így az oszlopokat kisebb eséllyel trafálják el. Vajon mi szükség van kalapra az autóban? Lyukas a tető? UFO a vezető és elrejti a hatalmas fejét? Vagy gyerekkorában Tau bácsi rajongó volt a Cseh-szlovák sorozatból? Ki tudja.. de ezt is kipróbáltam, beszorultam az autóba, a gerinctartásom a magyar reumatológusok szövetségének brosúrájába került, mint "hogyan üljünk egészséges háttartással tökéletes bemutatása" , ráadásul megnőtt a biztonságérzetem is, mert légmentesen záródó karimájú kalapot találtam és ez egyfajta tető légzsákként funkcionált!

Szeretem még a polip vezetőket is, Ők többnyire hölgyek nagy tankokkal. Érdekes látvány, ahogy sms írás közben beszél a másik telefonon a fejével a vállához szorítva a készüléket a körforgalomban, kihúzza a szemöldökét rúzsozás közben és a hátul ülő csemetének alárja az ellenörzőjét azzal a kezével, amiben az égő cigi van és még szárad a körömlakk. Persze mindet egyidőben. Így érthető, hogy ennyi teendő mellett már luxus lenne a két szinttel lentebb közlekedő kisautókra figyelni. Nem is haragszom ezért rájuk, mert olyan tündibündin tudnak elnézést kérni, miután majdnem megöltek:

-Jaj, ne haragudj lécci, tudoood csak izgi van, mert meghallgatásra megyünk a poronttyal, a gyerek szaval én meg hallgatok...

Idézek még egyet saját magamtől: "Van egy városi legenda: az autó mérete fordítottan arányos a pénisz méretével, ez azért sok mindent megmagyaráz. (Csak halkan jegyzem meg, az én autóm közepes.....en kicsi) ". Szerintem ehhez nincs mit hozzátenni :)

Próbálok pozitív lenni a közlekedésben is, pl. szeretem kiengedni magam elé azokat a kocsikat, akik előnytelen forgalmi helyzetből szeretnének mondjuk balra kanyarodni, nem egyszer láttam, hogy akit kiengedtem és halad előttem megcsinálja ugyanezt mással, nem nagy dolog, de én ilyenkor jókedvűen megyek tovább, próbáljátok ki Ti is!

Lehetne még sorolni tucatszám, remélem a kommentekben írtok néhányat, de ha lehet inkább a vicces eseteket nyomjátok be, hagy legyen szebb napja mindenkinek.

 

https://www.facebook.com/Rem%C3%A9nyi-G%C3%A1bor-rema-1079500525488215/

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr5712365787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása