Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

66. Mindenféle 2.0

2018. április 19. - Reményi Gábor rema

 

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

Most olyan kis szóvicces hangulatom van és ez az eset ihletet adott hozzá.

A múlt héten elmentem egy új szemüveget csináltatni, más szemmel szeretném látni a világot. Válogattam a keretek közt, de sokra nem volt keretem. Egy-kettő olyan csúnya volt, hogy az optikai csalódásként fogtam fel. Végül sikerült egy a csúnyák után egy szemrevalót találni. Érdekesség képpen volt ott napszemüveg is, amilyen öreg már a szegény nap, el is hiszem, hogy kell neki. Aztán bementem az ottani szemészhez lát-leletet vetetni. Előttem egy vadállatot vizsgált, farkas szemet nézett. Aztán sorra kerültem, szerencsére nem romlott a szemem, mondjuk nem is javult, pedig jól viselkedtem mindig már régóta. A doki nagyon sietett, így csak annyi volt a vizsgálat, hogy belevakuzott a szemembe, de így egy szemvillantás alatt kész voltam. Leadtam a vizsgálat eredményét az optikusnak és kérte, hogy válasszunk lencsét.
-A babot jobban szeretem, de nem vagyok éhes, köszönöm, meg ez nem is egy étterem.
-Félreértett, nem etetni akarom, hanem a szemüvegbe kellene a lencse.
-Ha lencsét tesz bele, akkor nem fogok kilátni, legyen inkább üveg, jó?
Próbáltam barátkozni, míg írta a papírokat, meséltem neki:
-Tök érdekes, de képzelje, rokon szakmában dolgozunk, ön optikus én meg optimista vagyok. Jut eszembe, ha vennék egy olvasószemüveget, akkor az felolvasná a könyveimet?
Elkészültek a papírok, ezeket láttamoznom kellett.
-Egy hét múlva készül el a szemüvege, de ha megérkezik konkrétan az üzletünkbe, akkor felvesszük önnel a szem-kontaktust. Ezután már üveges szemmel fog nézni mindent.
-Köszönöm, ezt látatlanban elfogadom.
-Viszontlátásra!

Utózöngés: mindig szemüvegben alszom, mert különben homályosan látnám az álmaimat!

 

A tavaszi hajhullással kapcsolatban megosztanék Veletek egy pár gondolatot ismét:

Azt mondja a feleségem ma reggel ébredés után:
-Csinálhatnál valamit a hajaddal...
-Rendben Édesem, megiszom a kávét, aztán összeporszívózom!

Biciklizés közben belekapott a szél a hajamba...és el is vitte...

Van jó oldala is, mert nyugi lett nálunk, megszűnt a mindennapos hajbakapás, illetve a samponra szánt pénzből szuper sapkákat lehet venni.

Végül töröltem a fodrász ismerősöket a fészbukon és kidobáltam a Balázs Pali és Zámbó Jimmy CD-ket, már nem tetszenek a borítóik.

Ugyanitt alig használt fésű eladó.

 

Az egyik ismerősöm megkért(akinek nem jut eszembe a neve), hogy írjak a feledékenységről. Szerencsére ez a dolog engem nem érint egyáltalán (ha jól emlékszem), így nem vagyok jogosult véleményt írni erről . De nem is jut eszembe semmi sem.... De talán teszek egy próbát, hátha... Csak kell egy kis segítség..., de hova is írtam fel, hogy hova tettem az a furcsa nevű gyógyszert, amit arra szedek, hogy tudjam, hova írtam fel, hogy hova tettem...? Egyébként meg kellemes Karácsonyt mindenkinek, ha jól tudom, akkor ma van!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr8913849588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása