Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

30. Bevásárlóközponti "élmények"

Már megint az okostelefonok

2017. április 26. - Reményi Gábor rema

Tudtátok, hogy gondolatolvasók vagytok? Olvassátok a gondolataimat, amiket leírok! Ezt még Uri Geller se tudja! Őrület!

Nem éreztem jól magam az elmúlt napokban. Tanácsolták, hogy menjek az urológiára, de én mondtam, hogy ne urológiára már ha lehet, így beutaltak a neurológiára. Orvos helyett kikötöttünk egy bevásárlóközpontban, a testi fájdalmam elmúlt, de a lelki az előjött. Előre le kell szögeznem, hogy nem járok ilyen helyekre, ide kaptam vásárlási utalványt, így a kénytelen voltam ide jönni. Már messziről kiszúrt minket a biztonsági őr egy ruházati üzletben, hogy nem vagyunk ide valósiak, ezért egyfolytában a seggünkben volt, akkor szóltam már rá, mikor éreztem, hogy az elemlámpája már nyomta a fenekemet és a pólóm nedves lett, mert a nyakamba lihegett. Ekkor kicsit megrémültem, mert nem is volt elemlámpája.... Mindjárt visszatérünk ebbe az üzletbe, de előbb néhány gondolat a plázákról.

Érdekes ojjektumok ezek, gyakorlatilag egy csomó üzlettel körberakott nagy kajázó hely és nyilvános WC. A boltokban senki sincsen az eladókon kívül, de a kajázó tele van. Meg az összes pad, főleg fiatalokkal, akiknek az egy keze okostelefon inplantátum, a másik meg hamburgerből van. Érdekes, hogy egy adag sült krumplin és egy feneketlen italos pohárral el vannak egész nap itt. Ezeket természetesen le is fényképezik és megosztják, mert nem emlékeznek rá, hogy láttak már ilyet. Szegény Boborjánt megvernék a világ legtöbb kajafotója versenyén. Ha már nagyon unják az ülést, akkor felkerekednek és elkezdenek ruhákat próbálgatni, persze venni nem, mert drága. Kedves biztonsági őrök, az ő nyakukban kellene lihegni. Most akkor vissza az üzletbe.

A ruhapróbálás már magában vicces. Bemennek kb 3-5-en a fülkébe egyszerre 9854 ruhával és szelfizgetve tovább küldik a barátoknak a szomszéd fülkébe, vagy a kajázóba az ingyen Wi-Fi-n,. Nem tudom, hogy sikerülhetnek a képek, mert szűk a hely nagyon és a sok gyors kaja is tovább szűkíti a próbafülkét. A ruhák jó része a földön köt ki, de legalább így tiszta a padló. Az okostelefont egy perce nem engednék el, de nem is lehet, mert már össze nőtt ugye a kezükkel. Vicces lehet egy kesztyűvásárlás így, bár a szűk hosszú ujjú felső felvétele is nagy kihívás.El is megy vele az idő, de hát ez még mindig jobb, mint iskolába lenni. Könyvesboltban nem is nagyon lehet találkozni velük, tisztelet a kivételnek. Szerintem a könyvesboltokban azért van kávézó, hogy így hátha bemennek, bár tudom, van, akinek az itallap elolvasása is nagy feladat. Megfigyeltem még, hogy ezeket a lányokat egy-két fiú is elkíséri és  míg a lányok próbálgatnak, addig a fiúk is kihasználják az ingyen netet és nyomkodják a telefonjukat. Tapasztalatból mondom, ha nem a kijelzőt bámulnátok, akkor egy csomó jó csajt-nőt láthatnátok, tudom Ők nem pixelből vannak, de higgyétek el nekem, hogy jobbak és lehet velük beszélgetni. A beszélgetés az, amit leírnál a cseten, ahelyett megpróbálod a fejed alsó középső részén lévő nedves nyílással előidézni hang formájában. Ebben fogak is vannak, fehérek és kemények, teljesen úgy néznek ki és olyan az állaguk, mint a lejárt szavatosságú Orbit rágónak és tudnak fájni a sok cukros ingyen kólától. Található még itt egy izmos húscafat, amit a beszéddel lehet edzeni, mikor fiatal voltam, akkor ezzel nyaltam a ...bélyeget, azt a másik dolgot még most is nyalom.... a fagyira gondoltatok ugye? Részben én is :) Gyengébbek kedvéért, ide szoktátok tenni a kaját. Tudom, könnyebb a telefont nyomkodni, de a beszédé lenne a jövő. Egyszer egy ismerősöm olyan gyorsan gépelt a telefonon, hogy azt hittem a kijelzőt törölgeti.

A másik véglet az idősebb korosztály. Próbálnak úgy öltözni, mint a fiatalok, ebben mondjuk szeretem azt, hogy egy-két anyuka jobban néz ki, mint a lánya, viszont akik túllőnek a célon, azok gyakorlatilag a fiatalok-saját gyerekeik karikatúrái. A telefonnyomkodás ebben a korosztályban is egyre jobban terjed. Szerintem azért van ez, mert van az az értelmi szint, hogy a nagyobb boltokban már GPS-szel tud csak közlekedni az illető, de a beszéd itt is csodákra lenne képes. Többször utaltam a beszédre, de ez sajnos úgy jár lassan, mint a dínók, kihal. Egy hangszálszakadást már nem is fog finanszírozni a TB, mert minek. Lehet, hogy megalapítom az első Messenger színházat, ahol az előadás szövege elolvasható az üzenőfalon és a gyenge színészek is szerepelhetnek, mert senki nem az előadást nézi. Lehet, hogy ez nagy hülyeség? Most még az...

Lehetne ezt az egészet még ragozni, ez a pár dolog csak néhány perc ott tartózkodást után csírázott ki belőlem, ha volt valami emlékezetes sztoritok, osszátok meg velem.

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/?fref=ts

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr8712447269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása