Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

60. Körüzenetek hatásai

2017. november 01. - Reményi Gábor rema

Képzeljétek, kaptam ma egy ilyen üzenetet a messengeren:
"Hogyha szereted anyukadat akkor kuld el 20embernek ha nem 365 napmulva meghal bocsi de szeretem es felek" Itt a konkrét válaszom:
-Látom, nagy a baj, ha ebben hiszel...
Ebbe a helyesírásba is bele lehet halni, de arra inkább az eredeti szöveg írójának van esélye. A régi magyartanárom tutira megölné, ráadásul azonnal.
Durva lelkiismeret furdalásom lett, mert nincs 20 olyan ismerősöm, aki hisz az ilyenben és továbbküldhetném nekik úgy, hogy ne szakítsanak meg velem minden kapcsolatot, így konkrétan megöltem ma anyámat. Annyi jó azért van benne, hogy magának megrendezheti a temetést, mert hátha kihúzza a maximum időt. Ezt tudnám részletezni, de az már nekem is sok...
Egyébként ha ne adj Isten valakinek tényleg meghal az anyukája és nem küldte tovább, akkor az egész életében gyötrődni fog, mert itt volt a lehetőség? Vagy ha utálom, akkor írok egy ilyet és eleve nem küldöm tovább, hogy meghaljon?? Tudom, hogy morbidnak tűnik ez az okfejtés, de az alapötletnél nem morbidabb.
Sok ilyen üzenetet kaptam már, az ölelős szaros macitól, a szerencselófaszon át, mind ilyen továbbküldős szemét. Sosem küldtem még tovább, és csodák csodája nem lettem hajléktalan, nem rohadt le a p@csöm, nem változtam nővé és nem evett meg a jeti sem.. Nem értem, hogy mit várnak ettől a kiagyalók? Egy nyomorult üzenet hogy fog nekem gazdagságot hozni? Erre még így lájkot sem lehet kapni, és ugye ami nem kap lájkot, az nem létezik.
Csak úgy megjegyezném, aki nem osztja meg legalább 20 írásomat, annak ki fog folyni a szeme, ha elolvassa majd a következőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr10013129864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása