Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

52. Szüzességem elvesztése

2017. augusztus 11. - Reményi Gábor rema

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

Ez még az előző évezredben történt, így lehet egy-két tény torzulni fog. Felkértem egy múzeumban dolgozó régész barátomat is a poszt elkészítéséhez. Most is a no taburól fogok írni, remélem nem fog senki megbotránkozni rajta, mert ha azt tenné, akkor a létezésének értelmét támadná Dobpergés és....

A szüzességem elvesztése

Mivel ez tényleg régen történt, még az akkori divat szerint barátnőm volt, gondolom most sokan meglepődtek.Csak röviden írok róla, mert nem volt nagyon hosszú Nem kapkodtam el, 20 éves voltam, nem igazán voltam sikeres a lányoknál, pedig nem néztem ki rendszergazdának. Volt "sok" lányismerősöm, de mindig odáig jutottam el velük, hogy Te olyan rendes fiú vagy, legyünk inkább barátok. Én úgy voltam ezzel, hogy nem akartam szerzetes (barát) lenni, így továbbb álltam, hogy még sokszor pofára essek az ilyen dumák miatt. Komolyan kíváncsi vagyok, hogy miért mondják ezt a nők? Szerintem ez sokkal jobban fáj, főleg ha a srác még mindig ott marad és sóvárog, mintha őszintén el lenne küldve a picsába. Ezzel el is árultam, hogy nem hiszek 100%-osan a férfi-női barátságban, nem mondom, hogy nincs, kb ez a becsületes politikusok számával korellál. Ettől függetlenül nem lettem rossz fiú, csak azért, hogy végre becsajozzak, csak most ahogy öregszem. Közel 900 gyönyörű Nő (Ti) követi a posztjaimat, így megkaptam a kárpótlást az élettől rendesen, köszönöm!

Térjünk vissza az akcióra. Nagy nehezen becsajoztam, a lánynak furcsa látásvilága lehetett, szerintem egy másik dimenzió beli énemet láthatta, így kikezdett velem. Mindegy, eltelt kb két hónap, mire elérkezett a nagy esemény. Feljött hozzánk a leányzó. Csak apám volt otthon, a haverok meg a kocsmában gyűltek és vártak, mint a foci VB idején (csak itt nem járultam hozzá a közvetítéshez), hogy meséljek majd, mivel ők még nálam is szűzebbek voltak, nem érezték még senki nyelvét sem a fülükben. Nekikészültem a dolognak, apámnak bekapcsoltam a csí áramoltató gépet, hogy aludjon él. Szólt a lány, hogy:

-Remélem gondoskodtál a védelemről!

-Persze, becsuktam kulccsal az ajtót.

-Te hülye, én a gyerekre gondoltam.

-Megnyugodhatsz, itt egy gyerek sem tud bejönni!

Azért csak megértettem a végén, hogy mire gondolt, előkerült az óvszer, szólt, hogy ezt kellene használni. Itt újjabb amatőr hiba, mert kimentem egy pohár vízért, hallottam már, hogy bevesznek valamit a lányok, furcsa is volt, hogy ezt a büdös gumiszagú izét kell lenyelni, de hát nem nekem kellett, így nem agyaltam rajta tovább.

Újabb technikai szünet kellett, megunta a csaj a bénázásaimat és internet hiányában elővettük azt a videókazettát, ami a Tracheophyták fejlődése az őskorban tokban volt és elindult Hans és Heidi kalandja a szénakazalban és az én kiképzésem is. Annyi minden történt már, hogy ez simán felért egy dúrva előjátékkal. Pedig beszéltünk róla, hogy egy nőnek szüksége van előjátékra, de nem értettem, hogy a Gazdálkodj okosan! milyen vágyat tud ébreszteni, bár egy saját lakás a végén nem is rossz! Megértettem végre mit kell tennem, aztán belecsaptunk, megpróbáltam felhúzni a gumit, azt azért már kitaláltam, hogy hova kell, miután a tükör előtt átvizsgáltam magam, hova passzol. Egyébként teljesen meglepett, hogy először nem látszik, hol a helye. Végre bekerültünk az ágyba, apám elkezdett horkolni, javasoltam, hogy használjuk metronómként a hangját. Nem megyek bele mélyebben a részletekbe, azt mindenki tudhatja, hogy mi egyébb zajlott, az is vidám volt, de azon nem nevetni kell, hanem élvezni.

A történtek után rohantam a haverokhoz elmesélni az élményt, de annyira siettem, hogy rajtam maradt az óvszer, sajnos ezt egy év múlva egy neves plasztikai sebész tudta már csak leműteni rólam. Ünnepelt sztár voltam a kocsmában, mindenki tudni akarta a részleteket. Amit Nektek most meséltem, azt nekik akkor nem, és amit akkor nekik, azt meg most Nektek nem! Kíváncsi vagyok, mertek-e sztorizni

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr7812732256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása