Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

45. Szilvásváradon kirándultunk

2017. július 27. - Reményi Gábor rema

Ma Szilvásváradon voltunk kirándulni. Csodálatosan szép hely, sétáltunk, ettünk, vonatoztunk, vízesést néztünk. Ugyanúgy, mint a Nyíregyházi Állatparkot, ezt is ajánlom mindenkinek. Jogos a kérdés, hogy akkor mit akarok Nektek elmesélni? Az üzletsort, ami a sétálóutcán van. Tudom, ha nem tetszik, akkor nem kell megnézni és kész. Igen, de én 3 gyerekkel voltam és abból kettő még nem üti meg a "megértettem apa, hogy nem kaphatok semmit, mert a Facebookos írásaidból nem élünk meg" szintet, tehát végig kellett mennünk. Le kell szögeznem, hogy ez a jelenség minden turista paradicsomban megvan, tehát nem szilvásváradi jelenség és mivel sokat kirándulunk, ezért rengeteget szenvedek a lent szereplő okok miatt. (apropó, a turista paradicsom definíciója: amit az étteremben felszolgálnak piros zöldség köretként a kirándulóknak)

Ha találok értelmes dolgot, akkor azt szívesen megveszem nekik, de ami értelmes lett volna, olyat alig találtam, és az is rendkívül gagyi volt. Láttam, hogy több szülő is küzd a gyerekekkel, pl. -Kislányom, nem vehetsz több plüsst, mert ilyen mennyiség után már adót kell fizetnünk utánuk!

Természetesen én is küzdöttem, mert a kisebb lányom szintén plüsst akart. Megnéztem a kínálatot. Szivárványszínű macska, rózsaszín majom, piros teknős, a páncélja mintázata virágszirmokból volt megcsinálva, stb, stb, akár az életben, aki megtalálja ezeket az állatparkban igaziban, kifizetem  belépőjét. Volt még fidget spinner, mindenféle színben és alakzatban, elvileg stresszoldó.Teljesen el voltam hűlve, hogy ma 10-ből 9 gyerek stresszes, mert majdnem mindenkinek van. Mondtam is a gyereknek, hogy akkor Te veszel nekem egyet, hogy kezelni tudjam az itt ért sokkot. Végül kiegyeztünk egy karkötőben, amiből inkább kettőt kapott, hogy bilincsként használhassam, ha megint kitalálna valamit. Volt még bögre mindenféle előre gyártott képpel és valami fantasztikus üzleti érzékkel valaki ráírta mindre alkoholos filccel hogy Szilvásvárad :) Szerintem vártak engem, hogy erről írjak, vagy egyáltalán kedvet kapjak az íráshoz...

A nagyobbik lányommal nem volt gond, választott egy fa furulyát és sokáig elbeszélgetett a nagyon kedves és idős eladó bácsival. Az üzletsoron ez volt a legnagyobb élmény! De tényleg!

A kicsi fiam viszont szintén végigordította a vásárlást, mert "apa én egy kukásautóttűzoltóttankothelikoptertpisztolytpuskát akarok!" Válogattunk a sok gagyi között. Sorolom a kifogásaimat:

-Ezt ha kibontod, akkor szét fog esni, mert a csomagolás tartja össze.

-Ezt még Kínában is betiltották.

-Ha ezt választod, vagy Te költözöl el, vagy én.

-Ezen azért van 4 réteg csomagolás, mert nagyon büdös.

Kiegyeztem vele egy kukásautóban, mert ez legalább elviszi magát, ha tönkremegy, annyira szemét. Valahol azt érzem ennél a sok hitvány játéknál, mit a szupermarketek polcain lévő 300 ft/kg-os virslinél. Inkább megeszem a csomagolását, az kevésbé mérgező. Én megelégszem emlékként egy hűtőmágnessel, amiről tudom, hogy átverés, mert nem hűt le semmit (rátettem egy jégkrémre és elolvadt).

A végére még egy kis szösszenet. Mint minden emberre, aki rengeteg folyadékot fogyaszt, arra előbb utóbb rájön a szükség, odamentünk egy fizetős wc-hez két görcsben lévő gyermekemmel és mondtam a wc-s bácsinak, hogy 1 felnőtt és két gyerek lesz, de nem adott kedvezményt. Mérgemben a szokásosnál többet préseltem ki magamból, én így harcolok az elnyomás ellen!

Ettől eltekintve csodálatos nap volt, fedezzétek fel Ti is az országot, rengeteg olyan szép hely van, mint ez!

Ha tetszett, akkor osszátok meg, köszönöm :)

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr6812695409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása