Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

35. Motivációs trénerek

Lélekmasszírozási tanácsok, annak, aki nem....

2017. június 13. - Reményi Gábor rema

Szerintem nem sok olyan ember van köztetek, aki még nem találkozott valamilyen napi bölcsességgel, elvont háttérképre írva, valaki mástól megosztva. Megmondom őszintén én gyűlölöm ezeket az idézeteket, mert csupa üres közhely, minden eredetiséget nélkülözve. Az egyik előző blogbejegyzésemben írtam ilyen idézeteket magamtól, remélem olvastátok és jól szórakoztatok rajta, Most nem idézeteket írok, hanem megpróbálom a jelenséget egy kicsit megérteni. Természetesen úgy, ahogy megszokhattátok tőlem.

Alapvetően ezek pozitív üzenetek lennének és ezzel nem is lenne semmi bajom, de szerintem egy szellemes gondolatsor sokkal több pozitívumot tud adni, mint egy ilyen nyálas semmitmondó üzenet. Kíváncsi lettem, hogy milyen párhuzamos dimenzió vattacukor lényeitől eredhetnek a bölcseletek. Oknyomozásom oda vezetett, hogy ez a sok ezoterikus ürülék nem a szellemvilágból jön, hanem motivációs trénerek találják ki és osztják az igét többnyire jó pénzért. Gondolkoztam, hogy honnan jöhet ez a sok okosság a motivációs táltossámánok agyába, de csak egy megoldás lehet. Ezeket a vasárnapi húslevesből olvassák ki, ha betűtésztával főzték. Egy nagyon kedves ismerősöm megosztott egy hanganyagot egy ilyen feng-shui artistától. Bírtam is egy percig hallgatni, aztán letéptem a fülest a fejemről és rohantam zuhanyozni, mert úgy éreztem magam, mint akit nyakon fostak csí-vel. A feleségem kérdezte is, hogy hova rohansz és mi bajod, de csak valami holt nyelven tudtam válaszolni, ezzel az ektoplazmával a testemen. Az aláfestő zene nagyon emlékeztett az utolsó temetésre, amin voltam és monoton hangon kántálta az életbölcsességeket. Egy matekórán nem árad ennyi (mesterséges)pozitívum, amikor az összeadást tanulják a gyerekek. Nem akarok idézni belőle, mert elázik a monitorotok és javíthatatlan lesz, mint én. Simán el tudnám készíteni én is ezeket a hanganyagokat, rendes zenei aláfestéssel, célzott szövegekkel férfiaknak, nőknek, gyerekeknek, de még halaknak is, ha megfizetik. Természetesen garantáltan jókedve lenne mindenkinek a végén.Kaptok egy kis hangmintát leírva.

Férfiak számára: Sör, kaja, nők, sör, haverok, punci, cici, sör, haverok, foci( ja, az most nem,) nők, fingás, böfögés, sör, még több sör, még több cici, stb...

Nőknek: shoppingolás, shoppingolás, kozmetikus, fodrász, shoppingolás, romantika, kisbabák, még több shoppingolás stb...

Gyerekeknek: csoki, nyalóka, fagyi, Fidget Spinner, játszóház, állatkert..

Ezek legalább valóságos dolgok és jók, szerintem semmi rosszat nem írtam. Valós tény, hogy az emberek általában lehangoltak és jó érzés tenni azért, hogy ezen változtassunk. Nekem ott sántít a dolog, hogy ezzel nagyon jól keresnek, kihasználva mások szerencsétlenségét. Én a sok hülyeségemmel egy fillért nem kerestem, de szerintem sikerült már sok ember napját jobbá tennem. A végén még valami jókedv suttogó leszek én is :)

Ha komolyan tenni akarnak valami jót, akkor motiválják haza a külföldön dolgozókat, kezdetnek nem lenne rossz, ha legalább a Balaton partra motiválnának szakácsokat és pincéreket, mert a nyáron szeretnék lemenni a családdal és ha nem lesz ott aki süssön nekem hekket és még ráadásul azt is magamnak kell kihoznom, akkor nagy baj lesz! Nem lesz egyszerű, mert az egyik tréner is külföldön él....

Remélem mire idáig jutottatok az olvasással, jobban érzitek magatokat. Ha rossz kedvetek van, akkor próbáljátok meg azt, hogy egyszerűen önzetlenül segítettetek valakinek, aki bajban van és motivációnak nézzetek a szemükbe, mennyire hálásak lesznek, ennél pozitívabb nemigen történhet! Most már, hogy megvilágosodtam,  teljesen megértem Oravecz Coelho munkásságát! Tisztelet Testvér! Közben azért olvassátok az írásaimat is!

Namaszté :)

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr2712583703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása