Mindenféle agymenés

Mindenféle agymenés

36. Nagy életbölcsességek, avagy minden dolog valami is egyben.

2017. június 02. - Reményi Gábor rema

Nem tudom, hogy vagytok vele, de kifejezetten gyűlölöm, hogy egy csomó mindenki mindenféle életbölcsességet osztogat meg a Facebook-on, csodálatos háttérképek előtt, ráadásul valaki másét. Már csak Szt. Martin, a masszázsszalonok védőszentjének zenéje hiányzik aláfestésként. Erre egyfajta válaszként írtam egy csomót, van, amit én találtam ki, van amit nem, de a következtetést én vontam le, válagassatok szeretettel, ezt kivételesen lehet osztani is. Ha eszembe jut valami, akkor fogom bővíteni, de Ti is írhattok.

Nem az a fontos, hogy hova sodor az élet, hanem az, hogy mennyi ott a köcsög!

Nem az számít, hogy az óceán partján gyönyörködsz a naplementében, vagy egy pici tónál a hattyúkat nézed. Csak az számít, hogy kihúztad-e a vasalót, vagy elzártad-e a gázt mielőtt elindultál a vízpartra...

Ha erős szeretnél lenni, akkor tanulj meg egyedül harcolni...szexelni már megtanultál egyedül!

Az életedet Te írod, de nem fogom elolvasni!

Ha valakinek fontos vagy, tudja hol keressen. Ha nem keres, nem Vagy fontos neki. Ezért találnak meg mindig Jehova tanúi.

Ha valakinek igazán fontos Vagy, tátott szájjal hallgatja végig a mondanivalódat, legyen az bármilyen unalmas is. Mindenki egy ilyen társra vágyik, de senkinek sincs könnyű dolga, mert nagyon drága a guminő.

Az az igazi élet, amit másokért élünk. Ezt legjobban a lakáshitelesek tudják!

Az embereknek jól esik, ha egy gondoskodó puha, meleg kéz megsimogatja, megöleli, vagy elkapja őket egy esés közben. De gondoljunk arra is, lehet hogy ez a kéz az előbb még segget törölt ki!

Soha ne hajszold görcsösen az elérhetetlent! Ha türelmes Vagy, eljön magától is, amire vágysz, még ha éveket kell is várnod rá. Így voltam én is a lift 10-es gombjával.

Sohasem jó, ha a rossz dolgokat magadban tartod, oszd meg bátran másokkal. Senki sem bírja sokáig, ha belülről feszíti, szúrja, fájdalmat okoz, sírásra készteti ez a belső probléma. Előbb-utóbb ez megbetegít. Tehát ha eljön az idő, muszáj lesz fingani!

Fontos, hogy mindenkinek legyenek céljai az életben, főleg, ha mesterlövész szeretnél lenni.

Minden ember szeretné, hogy nagyon fontossá váljon valaki számára. Ez könnyen elérhető egy nagyobb összegű kölcsönnel.

Ha az állatokból is lehetne pálinkát főzni, akkor nem lennének vegetáriánusok a földön.

Addig nem is tudja az ember, mennyire vágyik valakinek a társaságára, amíg el nem tűnik az életéből egy darabig a kölcsönkapott ütvefúróval.

Az élet létrája tele van szálkával, amit csak akkor érzel, ha lefelé csúszol rajta. Ezen segíthetne egy jó asztalos, de mind kint dolgozik Angliában.

Vannak dolgok, amelyek ha megtörténnek, az ember szavak nélkül marad, mert amit a szavak kifejeznek, az nem elég. Ezt azért írtam, mert az előbb ráütöttem az ujjamra egy kalapáccsal..

Szex közben fontos a védekezés. Én elmulasztottam többször is, most mehetek a kormányhivatalba a 10 millió forintért.

Fontos, hogy próbáljuk megelőzni a katasztrófákat. Magyarországon az 1. szint a belügyminiszter sms-e volt. Ma szembesültem a 2-es szinttel, tele volt a város kéményseprőkkel.

 Végül nem életbölcsesség de fontos tudnivaló: most hallottam, hogy augsztus 1. a szoptatás világnapja. Már számolom a napokat!

 

https://www.facebook.com/gabor.remenyi73/?ref=aymt_homepage_panel

A bejegyzés trackback címe:

https://gabor-remenyi73.blog.hu/api/trackback/id/tr3412558979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Six 2017.06.04. 08:52:03

én az elsőnél megálltam, annál jobbat nem lehet mondani :)
süti beállítások módosítása